Mp3 Player

Friday, 16 December 2011

for the first time~~

16/12/2011....mcm biasa gi klass walaupun rse sakit skit...tp aku tahan jer. hari nie cuaca sgt3 panas.....individual presentation..perghhh...hehhee..naseb baik dh standby..hehehehe. hari nie aku tolong KAK ADA, KAK NANA N KAK IJAT shooting bahasa jepun..berpanas2 & berpayung..aku nie dh la jenis yg pakat redah jer...sambil pegang payung aku redah jer semua org ...cian org yg jalan kiri kanan aku kne jolok dgn payung...hahhaha...padan muka!! sape sruh x bg aku laluan......hari nie aku sgt2 notty x tau nape habis semua org aku kcau...hahahha.termasuk leturer...hahahhax....abis klass kol 6.00ptg..aku prasan sendi2 bahagian jari, tangan, siku,lutut n kaki aku bengkak....arghhh biarkan je la masih bleh bertahan walaupon sakit bila duduk... gi dinner beramai2 kat KANDANG lpas maghrib...n trus g library dgn Fizul n lepaking kat GAZEBO BLOK 1.... blik jer umah bru la rse sakit yg teramat kat sendi2....YA ALLAH KENAPA BOLEH SAKIT MCM NIE...sampaikan nak luruskan kaki rse mcm tulang dgn tulang berselisih.....perghhhhhh....sakit gilerrr...klu tgn 2 nak angkat MUG pon rse mcm xde daya...huhuhuhu...xtau ape nak wat so, tido la jln yg terbaik...huuuhuhuhuhu...

Monday, 12 December 2011

aktiviti di cuti semester

perghhh.....cuti sem dh nak dekat....xtau la cmne nti aku kat umh....dh la aku ni kuat merayap...mesti SLE aku bertambah2 aktifnya~~... ada plak kem!!!..huhuhuhu....sory arip ak xleh jd runner lg...nti jantung aku dokidoki....so jgn la bg aku kerja2 berat, K.....unit publisiti & multimedia 2...perghhh.....hehehhe

Thursday, 8 December 2011

kesakitan hari nie....

hari nie dh mula makan 5biji Prednisolone tp badan sakit2, pening pale, lutut & lengan sakit sampai turun tangga sakit....habis klass kol 11.00pg n gi mkn!!!...yum2..asam pedas, kari, telor masin, kari daging...perghhhhh...licin pinggan....hehehhe...kol 2 nak test...study kat library 1 ape pon x masuk!!! dh la kepala pening2 ayam..mmg xmasuk ape la... waktu test aku xdpt berpikir mcm blank jer otak maybe sbb kesan ubat kot...n aku terpaksa lelap sebentar n aku sambung pk...sampai la habis wak2....kne ingt slow2....huhuhu....pening pala~~tgk muka org pon mcm kne zooming~~besar kecik~~..n time tunggu fizul abis klass tiba2 air mata mengalir....xtau la kenapa..rase mcm sunyi jer...n lonely jer...cdey sgt2 rse mcm nak nangis kuat2...tp dpt control....huhuhuhu

Wednesday, 7 December 2011

7/12/2011 rhuemathology

hai en. blog....~~~!!!...rindu kat awak..!!...kisah hari nie..: ada appointment dr. tp bleh lambat bangun...naseb kakak tepon....klu x???tghari la bangkit tido....bangun kol 7.11pg...nak pinjam keta kol 7.30pg dlm masa 19mint aku mandi, putar shawl...ntah mcm pape ntah.!!!...lantak la n SUNBLOCK xsempat pkai kat kaki....ihihihi....gi jemput kakak...!!! perghhh....jln sesak la pulak!!!...dh la manual!!!! xper baru x ngantuk!!!...ape lg klu dh lambat comfirm bwk keta menyelit2.....sampai hospital dh amik no. semua *A1007*... jumpa dr...yahoooo...~~dr. kurgkan dos PREDNISOLONE..tp utk tengk klu dr. kurangkan dos SLE 2 ok x @ lagi parah....n DR. ckp lg klu teruk trus hantar ke emergency......fufufufu..!!!...SUNBLOCK FREE PON DPT LG...~~ubat calcium utk tambah tinggi......hihihihhii...pastu xtau nak gi mne so gi jln2 kat UM....jumpa my soulmate friend...hehee...DAYAH!!!!!....hahahaha...hari nie dpt knekan dayah lg...hahahahax.....pastu balik shah alam kejap n kakak pon ikut sekali!!!!!...so kne hantar balik die ke KL blik nti...sampai kolej kol 4.00ptg...n kuar blik kol 5.00ptg...kali nie bawak kak nana & nina...kak ADA plak gedik xnak ikut!!! maklumla budak records byk FINAL PROJECT!!!! saje jln2 gi mkn char kueh tiaw....berhampiran LRT JLN UNIVERSITI.....fufufuffufufu...sedappp!!!!...thankzzz bakal abg ipar....dh la 2 die terasa aku ckp yg die x hensem...maklum la mulut xde insuran.....so backup blik n ckp.....*PARAS RUPA X PENTING.....HATI ADALAH YG PALING PENTING.... *FUFUFUFUFU.....jiwang la plak!!!!...OK habis semua trus blik umh tp kat umh bella tgk bintik merah timbul lg kat kaki sbb bella lambat taruk sunblock...n terpikir kenapa hari aku sgt3 gembira~~~yahoooo~~~

Saturday, 3 December 2011

SUNYI~~LONELY~~kenapa???

sem 2 nie mcm2 dugaan yg ALLAH SWT berikan~ tp aku TERIMA kerana aku tau lagi byk dugaan lg lg byk ALLAH syg kat kita kan EN.BLOG~~ why???..adakah aku nie menyusahkan org di sekeliling aku~~??...i need someone~~please don't betrayed me....aku tau aku hidup pon blum tentu lama lg.... so kenapa korg jauhkan diri dr aku???...klu dulu baik sampai pijak semut x mati!! n skang ditinggalkan terkapai2...mmg aku nie suka menyusahkan org, parent aku jugak...bila korg cdey aku sama2 nangis dgn korg tp bila aku yg nangis n mengerang kesakitan ader korg nak tgk.....dasar HIPOKRIT!!!...ok....hidup mesti diteruskan... *GOING FOR DREAM, DON'T U EVER STOP*....OK settle membebel~~!! sory en. blog sbb marah u~~