Mp3 Player

Friday 16 December 2011

for the first time~~

16/12/2011....mcm biasa gi klass walaupun rse sakit skit...tp aku tahan jer. hari nie cuaca sgt3 panas.....individual presentation..perghhh...hehhee..naseb baik dh standby..hehehehe. hari nie aku tolong KAK ADA, KAK NANA N KAK IJAT shooting bahasa jepun..berpanas2 & berpayung..aku nie dh la jenis yg pakat redah jer...sambil pegang payung aku redah jer semua org ...cian org yg jalan kiri kanan aku kne jolok dgn payung...hahhaha...padan muka!! sape sruh x bg aku laluan......hari nie aku sgt2 notty x tau nape habis semua org aku kcau...hahahha.termasuk leturer...hahahhax....abis klass kol 6.00ptg..aku prasan sendi2 bahagian jari, tangan, siku,lutut n kaki aku bengkak....arghhh biarkan je la masih bleh bertahan walaupon sakit bila duduk... gi dinner beramai2 kat KANDANG lpas maghrib...n trus g library dgn Fizul n lepaking kat GAZEBO BLOK 1.... blik jer umah bru la rse sakit yg teramat kat sendi2....YA ALLAH KENAPA BOLEH SAKIT MCM NIE...sampaikan nak luruskan kaki rse mcm tulang dgn tulang berselisih.....perghhhhhh....sakit gilerrr...klu tgn 2 nak angkat MUG pon rse mcm xde daya...huhuhuhu...xtau ape nak wat so, tido la jln yg terbaik...huuuhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment