Mp3 Player

Thursday 12 January 2012

rheumatology 12/1/2012

hari nie aku gi hospital tp kali nie dgn kak ada~..n aku gi kol 8.00pg mcm bese ar jln comfirm sesak~!!.. perghhh~~ n sampai2 hospital ape lg rmai giler~ ihihihihi...dh la lutut bengkak~ sakit la~~ nasib sewa keta auto~ i love viva~!!!...lame gak aku tunggu sampai tertido2....siap bwk notes lg utk exam 14/1 nie..hihhihi...bajet je nak bace notes tp nampak notes trus tido!!!...n mcm2 aku wat semua ngantuk!!!...aku masuk blik dr. kol 1 lebih kot....huh!!! org terakhir lg..~~hahaha....n senyap giler dr. tu...n die check mcm2...n kebetulan dh la tgh bengkak sendi2~...arghhh..ape lg die bg ubat baru~~ nmenya NAPROXEN, METHOTREXATE, FOLIC ACID......aishh~~~ n dr.pesan klu ader rancangan nak pregnant bg tau die...sbb METHOTREXATE xleh utk org pregnant....huhuhu..tp masalah aku bukannya kahwin pon....hihihihi....lpas semua habis trus gi X-RAY...n kak ada tukang tunggu ubt kat farmasi..n bila sampai no. n sampai kaunter trus ckp kat ahli farmasi 2 *i saw THE SUNBLOCK*...hihihihi..sunblock dulu aku cpai...hihihihi..kne jaga elok2 mahal 2....RM54.90~~hihihihihi.... pastu aku blik!!!...tamat sudah!!!!..bye2!!

No comments:

Post a Comment