Mp3 Player

Wednesday 27 November 2013

kembali di WAD 10B & pengajianku ditangguhkan

Pada 2hb oktober 2012, kesihatan ku kembali kritikal..atas nasihat housemate2ku aku pergi ke kecemasan hospital selayang bersama2 mama, aida, kak mas & yana... aku xnak susahkan mereka tp diorg sgt3 baik...kali ni aku dtg & ramalan aku tepat kerana aku kembali ke wad 10B.... kali nie juga aku ditempatkan di bilik no.28 pemandangan di bilik ini sgt cantik.... 

kelenjar aku membengkak semula & menyebabkan aku diadmit semula ke hospital...esoknya kelnjar aku pecah & nanah meleleh2..Dr membuat keputusan utk melakukan operation utk membesarkan luka utk memudahkan proses mencuci...

jam 2ptg aku disuruh berpuasa. aku menunggu dgn penuh kesabaran akhirnya operation aku ditangguhkan ke 5hb jatuh pada hari lahirku....pada hari operation aku ditemani oleh abah..... & pada ketika itu aku dapat hadiah hari lahir yg teristimewa... Handphone Sony Xperia Miro!!! waktu bilik operation aku di beri bius & akhirnya aku x sedarkan diri smpi tamat operation aku kembali ke wad & melihat abah yg nyenyak tido...

No comments:

Post a Comment