Mp3 Player

Saturday 19 November 2011

19/11 ku ditinggalkan seorg diri

hari nie bangun pagi2 semua tgh bersiap nak kuar~~~..n aku xde nak gi mane2..*sebenarnya xde duit*....aku berFB kejap...setelah mengarut dgn kawan hobi aku, si MEEJAH YUSOFF...n bertekad trus capai tuala gi mandi, breakfast, makan ubat yg ewwwww...kol 12.00tghari... n gi library wat ASSIGNMENT....stresss....baca article...sejuk giler...aku xtahan trus out kol 3.00ptg..singgah kafeteria baru bli nasi ayam dgn air tin GEDEGANG!!!!!...semua aku mintak lebih~~hahahahaha...kebulur agaknya budak nie...hehehe...makan sorg2 kat umh sambil ditemani lagu KAT-TUN.n sambung wat FB...XDDD....kyaaaaa~~ best gak diorg xde..hahahhax...tp bosan makan sorg2....huhuhuhu...mlm pon menjelma...aku mengerang kelaparan...yeayyy!!! makan NASI LEMAK KUKUS AYAM BEREMPAH!!!!...fufufufu...sedapp!!...aku lawan dgn KAK NANA...sape makan paling licin...yeayyy!!! aku menang..!!!!fufufufufu..*sambil suffling*.....aku blik dulu sbb nak sambung FB n blogging~~~...tgh aku sibuk blogging..tetiba KAK ADA dtg belai rambut aku...sukanya aku...hehehe..n tetiba kak ada menangis sbb die sikat rambut aku byk sgt3333 rambut gugur...sbb 2 aku xnk lepas rambut sbb nti die berguguran~~~.....DON'T BE SAD...KAK ADA...i'm ok now...~~~n arghhhhh.....tgk kaki aku semakin bertambah bintik2 merah~~

die bertambah lagi.....

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kuatkan semangat yayang~~~ makan ubat.. hyphens sayang kamu. ur not alone.. kalo kat real life alone.. ahhh ape lagi bukak fb twitter & segala bagai...hahaha mmg penuh gan kepoyo"an" cik meejah kita tu..buahahahah neway TC always eaa.. *hugs*

    ReplyDelete
  3. thankzzz....miss onigiri...comel maru kat blog kamu...hihihihihi...opsss dh tersave...sorry~~

    ReplyDelete
  4. XDD aiyohhhh please be faithful to ur hubby arrrr

    ReplyDelete
  5. hahahahhaha...opssss~~~bella bukan bleh tgk benda2 yg *mabushi* mcm 2...hahahax

    ReplyDelete