Mp3 Player

Wednesday 23 November 2011

22/11/2011.....DERMATOLOGIST~~!!!

SEMALAM.....abah call sruh blik ulu yam...n on da spot la aku blik.....kebetulan MALAYSIA VS INDONESIA......ape lg blik ulu yam pakai baju harimau malaya la~~...hehhhe..dlm bas aku pening pale n rse nak muntah~!!!..xlarat sgt2...sampai KL sentral nak makan xde duit dh la lapar die tahap gaban...mampu tgk jer org makan ayam goreng McD.....sambil tunggu mummy n adik2 jln2 kat KL sentral.....pas2 nek train ke rawang mummy n adik2 kat dlm coach yg sama tp aku kne himpit....dh la penyakit aku  nie pantang dgn cuaca panas n crowded sgt org.....arghhhhhh....rse mcm nk maki org yg dlm train 2.....sampai rawang mummy ajk makan...n trus order 2 menu lg..(nasi goreng ikan masin + kueh tiaw goreng+ fresh oren)....
sampai umh trus tukar baju tido n dok dpan TV.....tgk bola~~!!!!..yeahhh!!!! malaysia menang..!!! habis 2 trus basuh jersey HARIMAU MALAYA n mandi!!!!!.....hari appointment..: bangun awal sbb nak abah janji pagi nak bwk gi hospital..tp benci janji tinggal janji....dh siap awal2 tunggu x dtg2 pas2 bleh lak call sruh gi sendiri....geram tol...sabar aku dgn babah nie...pastu mummy marah babah!!! klu dh janji 2 pegi je la...last2 ak lewat gi hospital...kol 11.30pg bertolak!!!...kol 2 ptg smpi hospital...n check up...huh!! bukan abah n mummy masuk skali...last2 masuk sorg gak...abah tido je keja~~~

semua dh abah hantar blik PUNCAK PERDANA~!!..mummy ikut gak hantar.



menunggu~~

tgk sape gi lg....
tgk babah tido!!!!
..


sampai dr..dr tye aku bru blik bersukan ker...???..dgn bangga aku jwp....yea dr....hahahaa...n semua org kat hospital tgk aku pelik sgt ker...aku pakai jersey!!!!dr citer kulit aku sensitif dh tau sakit SLE pkai baju lengan pendek...hihihihi....aloooooo~~....n die ckp kulit aku ader fungus...so die bg krim DECOZOL!!! bedak, krim minazol....naseb xde ubat makan~~~huhuhu..next appointment 29/12 kne amik sample skin...huhuhu...pastu abah antar blik SHAH ALAM!!!...hujan lebat singgah makan kat KANDANG (nama kaw. kedai makan)....terserempak dgn eve...kami menjerit tp xde point lgsg mcm la aku nie baru blik SUKAN SEA...padahal 1 umh jer...pastu babah antar aku blik KOLEJ....letih sgt2...!!mlm 2 kepala aku tgh pening + assignment+ test+demam....n tiba2 aku lupa semua benda yg aku kne buat....semua la....last2 aku menangis lg...xtahan dgn hidup sbg pesakit SLE!!!! tambah plak ayah buat perangai die lg....sgt2 sedih..kak ada n eve jugak yg menenangkan aku!!!! kenapa semua nie bleh terjadi!!!!...aku tau semua dh ketentuan ALLAH....tp aku pedih utk laluinya~~~aku sgt3 down...walaupun ramai yg bagi aku sokongan tp aku still rse diri aku nie kosong, sunyi~~n xtau ape yg nak diluahkan ...sakit giler~~ org lain sibuk dgn sakit putus cinta tp aku HANYA ALLAH YG TAHU!!!..akibat kesan ubat aku jd lupa semua, klass, assignment, test, apa yg perlu aku buat hari nie??....semua aku lupa...n aku sikat rambut makin lama makin serius gugurnya.....menyebabkan aku takut nak sikat & lepaskan rambut.sgt33!!!!kak adasuruh aku basahkan badan & tido~ n kak ada tolong sapukan ubat kat fungus yg ada dn bintik2 merah yg ada....~~ & aku tido bersama2 air mata yg mengalir.....huhuhuhu...kak ada ad cakap tinggal setahun je lg kak ada nak rawat aku lpas nie~...lps nie sape nak jaga ko??...nak harapkan eve???

kali 2 aku sikat rambut dlm 1minggu



aku dh rugi 1 hari utk wat assignment...!!!!!

No comments:

Post a Comment