Mp3 Player

Sunday 20 November 2011

20 nov di PNM.......

OUR NATIONAL LIBRARY
huh!!!!rse mlas plak nak pergi PNM...kak ada kejutkan kol 7.00pg n bas akn bergerak kol 7.30pg....tp phone dh melalak kol 6 pg lg....n setelah dipujuk kak ADA baru aku mandi...n tgk kat luar....alamak hujan !!!!!...cmne nak gi....<------ *alasan xnk g*..aku n kak nana redah jer hujan renyai 2...nasib sempat sampai kt bas....tp kak nadia & niza tertinggal~~*bye2 sambil melambai tgn*....sampai PNM...panas giler...lariiii~~~ masuk cafe..lapoooooo~ n xmkn ubt lg~trus capai pinggan n amik mee,bihun,kueh tiaw campur n telor goreng..n...teh o Ais...hihihihi..lepas mkn kne la telan ubat~~ alamak!!!!2 jenis ubt lupa bawak ALFACALCIDOL n CALCIUM LACTATE.....*dh boleh jd ahli farmasi*..mkn blik nti la...hurmmm..event 2 kat children library..ncomel giler stage die...n perasmian bermula n aku tgk si FEZUL, NINA n EVE menari jer bukan nk gi pon event 2....tgk diorg so cute....~~ nina kacak eh!!!!hihihi...n rakamlah ape lg...n kami xde idea nak gi mne...duduk jer la kat dewan serbaguna sbb ada sesi temubual ber sama PN. Addila....n Yuna ....ala yuna jer...kurusnya die....tp i like her shoes...warna merah kain baldu...fufufufufu....n die perform gak 3 lagu 2 lagu baru utk album baru n 1 lagu DAN SEBENARNYA....2 jer nothing special pon about her....
hurmmmm......habis event 2 aku n kak nana xtau nak gi mne tgh jln2 jumpa plak a poor little cat n a daddy cat..siann tgk die...dh la tempat 2 panas n die tido kat bayang2 simen jer....n 1 hari nie aku rse mcm nak marah org....geramm giler...dh la pengurusan ntah pape...layan mcm & s*** jer mentang2 part 5 dh berlagak!!!!....blik pon cam2 gak...kwn2 kate nak blik sama2 tp bila bas dh sampai semua hilang xnampak muka....aku n kak nana yg balik dulu..kol 2 ptg....sampai umh kolej trus tukar baju, online jap n tido....tgh tido x selesa sbb katil xkne kipas & panas~~pastu sesak nafas, pening pale...mata berair jer..maybe sbb bahang masuk dalam badan.....n penyakit 2 aktif....hehehe...bangun tido online blik...n tunggu lpas isyak baru gi makan.....NASI GORENG IKAN MASIN & TEH O AIS....yummmmyummm...sedapppp~~licin pinggan yg tinggal cili & cabai burung jer...n singgah kedai ane utk beli roti mkn mlm karang....pastu berlari dlm fakulti sbb nak menyorok utk takutkan org....aku, nina n fezul..*fezul jerit kat aku "bella jgn lari nti jatuh"* kami nyorok bawah tangga.....fufufufufufu~~~tamat citer hari ni...bye2....*trus amik article baca*

a poor little cat

i will miss you, hikari~~
a daddy cat
depan pintu masuk~~~

arghhhhh...panasnyaa~~

No comments:

Post a Comment